2018年3月15日 星期四

長洲狂食 烤焗雪炸樣樣齊

久違地,攝哥哥同恩恩去咗長洲。嗯,又係因為我要去睇櫻花⋯⋯詳情可以睇長洲櫻花開咗啦!颱風過後依然堅強盛放,雖然無上年咁大棵,但佢係一棵有故事嘅櫻花,我相信佢會再次變成又大又健康嘅櫻花樹架!

講返正題,黎親長洲梗係要掃街,今次我就想同大家分享平時我地入黎會買咩黎食,Let's go!

恩恩黎親長洲必食!如果一定要係大魚蛋同正常魚蛋揀一樣,我一定會揀呢度嘅炸白魚蛋。呢度嘅白魚蛋超級彈牙,絕對係將出面機整嘅魚蛋比下去!正!

炸魚蛋 $15


四寶丸其實係五寶,呢度出品嘅炸丸係絕對有保証!尤其是攝哥哥同恩恩呢啲唔好魚類食品嘅人都可以將鯪魚丸放入口,食落一啲腥味都無,反而好大陣陳皮味,但又唔會覺得衝突,入面仲有粒粒章魚,好食!

炸四寶丸 $15


入長洲梗係要食芒果糯米糍啦!唔知點解,長洲嘅芒果糯米糍真係特別好食!係度嗌返杯檸檬綠茶,一啖糯米糍一啖檸檬綠茶,好正啊!

軟糯嘅皮帶D椰子味,包住大大塊芒果肉,果然長洲芒果糯米糍係最好食架!

芒果糯米糍 $15


唔好睇佢奇貌不揚,綠茶味好清香架,雖然佢同張相係差得有啲遠,但味道係同想像一樣好嘅。

檸檬多多綠茶 $11



呢間小店我第一次黎係買手卷食,但發現好多人都黎食紅豆餅,又真係唔錯喎!我地係白色情人節去嘅,閒日仲要落雨,但都有好多人黎買紅豆餅,你就知佢幾好食啦!

其實芝士紅豆餅同紅豆餅個樣係一樣嘅,我自己就鐘意食原味,因為覺得咸嘅芝士同甜嘅紅豆夾埋有啲奇妙嘅感覺;不過我見唔少女仔都買咗芝士味,口味呢家野,真係人人唔同,不過多人食就真嘅。

好味紅豆餅,芝士紅豆餅 2/$18




呢個係攝哥哥推介,間鋪假日仲會賣埋焗帶子,睇落好吸引。

芝士焗蠔 $25


由於恩恩係麻麻地蠔嘅,所以我無食。但攝哥哥話比佢印象中嘅芝士焗蠔味道差咗少少,不過啲Filling都幾多幾好食,但蠔肉⋯⋯恩恩睇到都覺得有啲細舊,可能係攝哥哥唔好彩㨂著舊袖珍蠔肉掛。



西瓜冰 $18


識我嘅朋友都知我最鐘意食西瓜,所以黎到點可以唔去搵西瓜食呢?呢度仲除咗西瓜冰仲有菠蘿冰,都好好味架!

拎住大個塊面嘅西瓜冰行係街度超型啊!個個都用羨慕嘅眼神望住我,仲有唔少人問我係邊買,突然好受人歡迎添,嘻嘻!西瓜一入口唔會好甜,會隨住你越食到中間越甜,都唔會冰到咬唔郁,唯一一樣就係食到最後會有少少不知所措,要「Tun」出個西瓜先食到。不過真係好好食,夏天食仲正!

今次我地就食到呢度,你地去長洲又會食啲咩呢?留言話我知啦!bye-bye!

沒有留言:

張貼留言

香港聖誕景點2018

一年一度嘅聖誕又到啦!今年嘅聖誕氣氛黎得特別早,大小商場都已紅換上各式各樣嘅聖誕裝置,連同一連串活動同優惠同大家共渡佳節 。小編今次就集分區集合全港聖誕活動,方便大家聖誕節出動走周圍玩! #香港區 淺水灣 「Get Animated | Fashion walk-Joy t...